eindelijk een update!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Carliene - WaarBenJij.nu eindelijk een update!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Carliene - WaarBenJij.nu

eindelijk een update!!

Door: Carliene

Blijf op de hoogte en volg Carliene

25 April 2011 | Aruba, Oranjestad

Ola :)
Sorry voor de uber lange radio stilte!! Was een beetje druk/lui om een verhaaltje te schrijven:P maar kreeg van wat mensen te horen dat het nu toch echt tijd was voor een update. En als ik kijk waar ik gebleven was vorige keer is het inderdaad ook echt lang geleden! Haha nee ik zal het jullie niet aan doen om van de afgelopen 3 weken elke dag te beschrijven:P

Ondertussen hebben we onze salsacursus met succes afgerond en onderhouden we het tijdens de bugaloeavond op woensdag en in Confession op de vrijdag avond:). Ik blijf het echt leuk vinden.. maarja welke dans vind ik nou niet leuk:P
Vorige week zijn de moeder en oudste zus van Paulien langs geweest. Dit was echt erg gezellig en hebben ze lekker veel van het eiland laten zien.

Verder hebben we verschillende verjaardagen gehad, eerste afscheidsfeestjes overleefd en lekker gefeest. Dit levert leuk verhalen en foto’s op om de volgende dag op het strand even uitgebreid weer te bespreken. Haha. Vorige week zaterdag zijn we met een grote groep van Perle met een partybus mee geweest. Dit is een bus waar alle stoelen en ramen zijn uitgehaald. Je moet wel je eigen drinken meenemen, maar daarentegen heb je lekkere muziek en rij je van 9 tot 2 savonds een beetje over het hele eiland heen. Onderweg lekker uit het raam hangen (wat de politie niet zo geschikt idee vond en daarom ons een keer heeft aangehouden) en ondertussen af en toe stoppen voor en plas pauze. Echt een geweldig idee met een superleuke sfeer.
Ook hebben we een nieuw strandje ontdekt waar je echt super mooi kunt snorkelen. Beetje jammer dat het op 20 min rijden afstand ligt maar zeker iets om lekker in het weekend naartoe te gaan. Heb hier dan ook al super veel mooie vissen enzo gezien. Dit is goed te combineren met baby beach. Dit is een strand helemaal in het zuiden van het eiland. Maar ook echt super mooi. Het is een soort van baai , waar het water super helder is en een heel stuk ondiep is zodat je gewoon lekker in kunt chillen.

Eten doen we nog steeds veel buitenshuis en af en toe koken we zelf. Nog geen nieuwe restaurants uitgeprobeerd.

Dinsdag zijn we naar de film Rio geweest. Echt een geweldige film! Volgens mij is ie nu ook uit in NL dus kijken allemaal!! (omdat hij zo leuk is gaan we morgen weer:))

Donderdag hebben we voor het goede doel meegedaan aan de Punta pa Punta walk meegedaan. dit houdt in dat we van het meest zuidelijke puntje van Aruba (baby beach) naar het meest noordelijke puntje zijn gelopen (Carlifonia Lighthouse). Dit was 38km. Om 17.30 zijn we begonnen met lopen. Ik had wel verwacht dat het zwaar zou worden, maar dat het zo zwaar zou zijn:|!! Ik was echt gesloopt en de laatste 8 km waren echt hel. Maar we hebben de Finish in 7u en 40 min behaald al zij het met blaren, kramp, misselijkheid en duizeligheid. Ik moet zeggen dat ik echt trots op mezelf ben dat ik het heb gehaald:P en ondertussen ook een bijdragen voor het goed doel (KWF) heb kunnen doen.

Woensdag komen mijn ouders al:D ik heb er echt zin in om ze alles te laten zien enzo!!

Scriptie gaat ook goed. De theorie is zo goed als uitgewerkt en hebben een eerste concept versie in elkaar gezet. Alleen lopen we nu een beetje vast omdat we toestemming van het ministerie van onderwijs moeten krijgen voor we onze enquêtes mogen houden op de basisscholen. Maar tijdens de Punta pa Punta walk kwamen we iemand tegen die zij dat als we er echt niet uit kwamen hij waarschijnlijk wel via via wat kon regelen dus dat is in iedergeval al weer een lichtpuntje.

Ik zal Julie snel weer updaten. Er staan wat nieuwe foto’s op Flickr en van de week komen er weer nieuwe bij;)
Ayo!!

• 26 April 2011 - 07:21

Stefan:

Wauw 38 km, dan hoor je de volgende dag alleen maar op het strand te liggen! Leuk te horen dat je tijd genoeg hebt om andere dingen er bij te doen! Keep it up!

• 26 April 2011 - 09:01

Joshua:

Jaa eindelijk een verhaaltje! :) je mag idd best wel een beetje trots zijn op mezelf als je acht-en-der-tig ki-lo-me-ter lang gewandeld hebt!

• 01 Mei 2011 - 17:53

Sanne:

hee carliene,
    leuk om je verhalen te lezen! na 38 km mis je je eigen familie fysio natuurlijk wel een beetje! ;) mariek zei dat ze ook bij je langsgaat... ben jaloers! kga een poging doen om haar over te halen voor salsa les hier in apeldoorn!! haha. geniet er nog van!
    groetjes

• 04 Mei 2011 - 15:27

Wilke:

Ik ging weer helemaal klaar zitten voor een lang verhaal, maar dat viel tegen. :p
    Doe je ouders de groetjes als ze er nog zijn al je dit leest.

• 10 Mei 2011 - 08:38

Mo!!:

Weer een update yes!!!
    Klinkt weer allemaal prima:)
    En wat betreft de scriptie, komt wel goed schatje!!!