Bon bini :) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Carliene - WaarBenJij.nu Bon bini :) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Carliene - WaarBenJij.nu

Bon bini :)

Door: carliene

Blijf op de hoogte en volg Carliene

17 Februari 2011 | Aruba, Oranjestad

Hoi allemaal!!
Eindelijk ben ik er dan.. ARUBA!!!!! Na 10 uur en 22 minuten vliegen zijn we hier aangekomen. Hadden wel wat vertraging op gelopen omdat iemand laat was en daarna bleek dat we 1000kg te zwaar waren en dus weer wat af geladen moest worden. Helaas konden we bij het inchecken niet aangeven waar we wilde zitten en bleek dus dat Paulien, Miranda en ik niet naast elkaar zaten. Maar wat dan wel weer leuk was is dat de economy class vol zat en ik dus een gratis upgrade naar comfort class had gekregen. Had helaas wel een middenstoel maar de extra beenruimte was wel erg welkom. Want 10 uur is toch wel lang. Toen we aankwamen op Aruba was het ondertussen al donker geworden ( waren 8 uur plaatselijke tijd geland). Dus gister niet veel van het eiland kunnen zien. Maar dat je hier dicht bij de evenaar zit is toch wel goed te voelen!! De warmte kwam ons gelijk te gemoed met een heerlijk briesje. Na wat geld uit de muur hebben gehaald op zoek naar een taxi… blijkbaar zagen we er zo hopeloos uit want er kwam gelijk een man op ons afgelopen “moeten jullie een taxi” dus wij van ja prima. Bij appartement aangekomen(over ernstige gaten wegen) hebben koffers gedumpt en lekker aan de bar gaan zitten om te genieten van een cocktailtje (the real Aruba life). Daarna gelijk knock out gegaan op bed
vanmorgen lekker rustig wakker geworden en opgestaan (alleen helaas al om kwart over 7). We moesten nog naar de baas van het complex om te betalen en hebben gelijk van alles geregeld. Auto gehuurd (toyota yaris die we vandaag of morgen nog mogen inruilen voor een jeep) arubaanse simkaart (als je het nummer wil mail mij maar even) en boodschappen gedaan bij supermarkt dichtbij. De supermarkten zijn hier bijna allemaal chinees. Waar dat vandaan komt geen idee maar wij dus maar boodschappendoen bij de Ying Ping market. Om Aruba zo bij daglicht te zien is super mooi. Af en toe uitkijken voor overstekende hagedissen(mooie blauw met groen). Nu zit ik lekker in mn zomerkleren aan de bar te genieten van het lekkere weer (30 graden met een heerlijk briesje) en gaan vanmiddag nog even naar het strand.
Nog bedankt iedereen voor de leuke smsje en berichtjes

Liefs vanuit het heerlijke Aruba

ps hier een link met wat foto's

• 17 Februari 2011 - 18:34

Koman:

Dus ik moet zo trainen met temperaturen van ongeveer 5 graden en jij hebt 30 graden het leven is niet eerlijk. Maar succes verder

• 17 Februari 2011 - 21:45

Wilke:

ow Jaloers!
    Net buiten getennis en het was zo koud! leuke foto's..

• 18 Februari 2011 - 09:25

Stefan:

Nice! Jeep, zonnetje, het voelt als vakantie maar straks mag je nog aan het werk ook!

• 18 Februari 2011 - 09:59

Mariël:

Heej meisje!
    Ik ben nu al jaloers..!! :-) Klinkt allemaal super en de foto's maken het af.. (A) Heel veel suc6 en plezier en ik blijf trouw je verhalen lezen.. :p
    Liefs!

• 18 Februari 2011 - 12:28