Zon zee strand - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Carliene - WaarBenJij.nu Zon zee strand - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Carliene - WaarBenJij.nu

Zon zee strand

Door: carliene

Blijf op de hoogte en volg Carliene

19 Februari 2011 | Aruba, Oranjestad

Weer even een update… we zijn eergisteren naar Moomba beach geweest. Een jonge(Tommie) uit het complex werkt daar dus kon ons mooi de weg wijzen. Het is niet het mooiste strand van Aruba maar nog steeds super nice. Mooi blauw water, wit strand en allemaal palmbomen, vergeven van uberwitte engelse, stereotype amerikanen, de lokale bevolking en wat hollanders. Na daar even te liggen bakken weer terug naar huis gegaan om te douchen(hier alleen maar koude douche maar tot nu toe is dat eigenlijk alleen maar lekker) en hebben daarna hier in het restaurant gegeten. Omdat we vrij laat klaar waren met eten en alle 3 erg moe zijn we op tijd naar bed gegaan. Uitslapen zit nog niet helemaal in het ritme hier. Gister weer 8 uur al weer wakker. Daarna naar Oranjestad gegaan om wat te shoppen en de toerist uit te hangen. Het bij het mooie uitzicht over de zee mocht natuurlijk een ubergroot cruise schip niet ontbreken. Miranda en Paulien waren ruim geslaagd met hun aankopen… helaas was het enige leuke wat ik had gezien van LV, Gucci en Lacoste(A) en natuurlijk vette sneakers. Maar omdat dit toch iets boven mn budget ging toch maar niet gekocht. Na terug komst even achter de computer gekropen om de reacties te lezen en een poging doen om een update te schrijven. Was net lekker op gang toen 2 jongens(Paul en Bas) waren we al tijdje mee zaten te kletsen vroegen of we zin hadden om mee te gaan naar de bios. Ach ja waarom ook niet. Het is hier net 1 grote familie. Iedereen maakt zo even een praatje met je en als je iets niet weet te vinden zeggen ze zo och rij maar mee dan weet je gelijk waar het is. We zijn naar de film I am number four gegaan. Leuke maar wel erg cliché actiefilm. Omdat het toen al half 8 was daar in de buurt maar even wat bij de mexicaan gaan eten. Bij thuiskomst nog even gechilled aan het zwembad en toen maar even opzoek gegaan naar een leuke kroeg of bar. Onderweg naar Moomba beach had Tommie ons al aangewezen waar je wel leuk kon stappen dus wij er heengereden en terecht gekomen bij Upstairs. Erg leuke bar met goeie muziek. Dus zeker voor herhaling vatbaar. Na wat gebabbeld te hebben met een groepje amerikanen en een dansje gedaan te hebben met wat zweedse mensen maar weer naar huis gegaan en bed opgezocht want dat vroege opstaan is toch wel vermoeiend. Vandaag helaas toch ook weer vroeg wakker. Vandaag staat het strand weer op het programma. We zijn van plan om vandaag iets verder naar het noorden te gaan om te kijken of het water daar iets helderder zodat we kunnen snorkelen. Verder willen we morgen met Jolly Pirates een tochtje gaan maken. Dit is een groot houten schip met muziek en open bar. Onderweg stop je dan op 3 plekken waar je kunt gaan snorkelen. Ook kun je als je wil via een touw van de boot af slingeren. Dus ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Zondagavond schijnt er een feest te zijn op Moomba beach dus dat gaan we ook nog even checken. Enn……… Zondag begint ook carnaval hier en duurt tot 8 maart!! Extra lang feesten dus… maar er moet natuurlijk ook gewerkt worden.
Onze yaris is nog niet verruild voor een jeep maar dat vinden we eigenlijk ook niet erg want deze auto rijd prima, is nog heel ( op wat grote krassen en deuken na) en heeft een goed werkende arco wat toch ook wel prettig is.
Hier weer een link met wat foto’s
Groetjes en liefs Carliene

• 19 Februari 2011 - 15:54

Inge En Mike:

Jeetje wat klinkt dat lekker in de oren :) geniet er lekker van de aankomende tijd. We blijven je volgen!!
    Liefs

• 20 Februari 2011 - 16:40

Koman:

Dus ik moest vanochtend bij een gevoelstempratuur van -5 en jij bent aan het snorkelen en in heldere blauwe zee met zomerse tempraturen

• 20 Februari 2011 - 17:48

Kim:

Nou Carliene dat klinkt allemaal super! Hier is het harstikke koud dus we zijn allemaal jaloers hoor!!

Groetjes Erica & Kim

• 20 Februari 2011 - 20:52

Elianne:

Dag meisje!
    Ik hoorde van oom al dat je goed was aangekomen :) mooi zo!
    Je hebt al heerlijke dingen meegemaakt las ik, en dat zullen er nog veeeel meer worden! Pas goed op jezelf en de meiden die je bij jer hebt, geniet, en haal het leukste uit de tijd die je hebt daar! X

• 21 Februari 2011 - 08:17

Stefan:

Wauw, het klinkt als vakantie joh!

• 21 Februari 2011 - 18:33

Noekk:

Nu al leuke verhalen! je net ook al gemaild maar ach,.. een extra berichtje kan geen kwaad!! haha Geniet vn t lekkere weer want hier vriest het alweer :(

• 23 Februari 2011 - 15:59

Marije:

Dus jij kan nog uitgebreider carnaval vieren dan wij hier.. haha;)